Yess! M’n allereerste blog…

Welkom op de blog van Studio Fee ♡

FullSizeRender (9)

Lieve allemaal,

Hier is ‘ie dan… M’n allereerste blog!
Zó spannend! Heel lang heb ik getwijfeld of ik het wel of niet zou doen, want wie zou het gaan lezen, waarover zou ik schrijven, etc. Maar aan de andere kant; waarom niet? Ik schrijf graag en dus heb ik toch besloten een blog te beginnen! Nu zit ik hier achter m’n laptop, met een bakje koffie… En jij leest ‘m, superleuk!

image1

Ik wil elke week een blogje schrijven over o.a. interieur, leuke DIY’s, (kinder)kleding en het mama zijn. Kortom; datgene wat mij bezighoudt en waar ik enthousiast van word! Op bijv. Instagram en Pinterest doe ik veel leuke inspiratie op en ik ben altijd bezig met ons interieur. Als je bij mij thuiskomt, is het elke keer weer anders!

Studio Fee ♡
Wat is Studio Fee? Op dit moment nog niets anders dan deze allereerste blog, maar wie weet komt er in de toekomst wel veel meer leuks uit voort! Toen wij hoorden dat we een meisje zouden krijgen, wisten we eigenlijk gelijk hoe we haar wilden noemen; Féline. Tijdens de zwangerschap was haar bijnaam al Fé of Feetje en nu nog steeds! Afgeleid daarvan heb ik de naam Studio Fee bedacht, omdat ik heel veel ideetjes heb en deze naam heel ruim te gebruiken is.

FullSizeRender

Méér dan mama
In oktober vorig jaar ben ik gestopt met werken in de winkel en ben ik fulltime mama. Ik geniet er heel erg van om elke dag bij mijn meisje te kunnen zijn en niets van haar te hoeven missen. Toch knaagt het wel eens… Ik wil graag méér! (Willen we niet altijd meer?) Helaas is er op werkgebied nog niets nieuws op mijn pad gekomen.  Daarom begin ik nu deze blog! Hopelijk haal ik er wat voldoening uit, maar belangrijker; hopelijk vind jíj het leuk om te lezen en misschien doe je zelfs wel wat ideetjes op! Er komt elke week een nieuwe blog online 🙂

Prins of prinses?
Op Instagram verlootte ik een superleuke Koningsdagromper van Jip&Janneke voor een klein prinsje of prinsesje. Hoe leuk is het om iemand blij te maken met een klein cadeautje? De romper is voor… prinses Mayka van @mil0u21 ! Stuur je me via Instagram een pb met je adresgegevens? Dan stuur ik hem zo snel mogelijk jouw kant op!

IMG_4082

Tot volgende week!

Liefs,

Grada
Studio Fee ♡

ps. Laat je weten wat je van m’n eerste blogje vindt?

8 gedachtes over “Yess! M’n allereerste blog…

  1. Welmoed zegt:

    Wat ontzettend leuk dat je begonnen met een blog! Ik ga het met veel plezier volgen, je hebt altijd van die leuke ideeën 😊 heel veel plezier en succes met het schrijven! 😘

    Like

  2. tipicotessa zegt:

    Ik kwam je blog tegen via VT wonen back to school. Ziet er superleuk uit! Leuk dat je er gewoon mee begonnen bent en dat je zo breed schrijft! Zelf heb ik sinds kort ook een blog en het blijft leuk om geïnspireerd te worden door andere bloggers :-). Ik volg je inmiddels en zou je ook graag op instagram willen toevoegen. Ik kan alleen je instagram-naam niet zo snel vinden, kun je me misschien daaraan helpen? Thanks!
    Groetjes Tessa

    Like

Geef een reactie

