Mijn favoriete plek…

 

FullSizeRender (38)

Lieve allemaal,

In mijn vorige blogpost kon je al lezen dat ik jullie deze week zou laten zien wat mijn favoriete plek in huis is. Natuurlijk is dat het kamertje van Féline! Al toen ik zwanger was, kon ik het niet laten om af en toe (ehm, heel vaak) het kamertje in te lopen en te dromen over hoe het zou zijn als ons meisje er was. En ook nu Fé er is vind ik het heerlijk om in haar kamertje te zijn, de accessoires te veranderen of door haar kastje heen te gaan. Wat kun je blij worden van al die kleine meisjesspulletjes!

FullSizeRender (27) FullSizeRender (29)

DIY
Tijdens de zwangerschap heb ik op o.a. Pinterest en Instagram ideetjes opgedaan over hoe ik de babykamer wilde inrichten. We hebben ervoor gekozen om de basis vrij neutraal te houden, omdat dat ook goed bij de rest van ons huis past. Verder heb ik Wybren aan het werk gezet! Hij heeft van steigerhout een stoere plank boven de commode gemaakt met daarop verschillende knopjes. Ook heeft hij een tak opgehangen voor kleertjes met roze lint i.p.v. kettingen, voor een liever effect. En een krukje van de Ikea is met een laagje verf heel leuk als nachtkastje!

FullSizeRender (22) FullSizeRender (28)

Meubeltjes
De commode en het ledikant zijn beide van Coming Kids. Ik ben nog steeds verliefd op deze prachtige meubels! Ze hebben een stoere uitstraling en zijn een hele goede basis. Omdat het niet kamertje van Fé niet zo groot is kochten we niet de bijpassende garderobekast. In plaats daarvan kozen we bij Karwei voor kast Gijs van Woood. Een leuk formaat kast, met genoeg ruimte voor heel veel kleertjes en spulletjes. En voor als ik weer eens last heb van veranderdwang; hij is ook heel leuk in een andere kamer!

FullSizeRender (40) FullSizeRender (39)

50 tinten roze…
En dan het leukste; de aankleding en de accessoires! Net als in de rest van ons huis zijn de kleuren op Féline’s kamer zwart, wit en roze. Met verschillende accessoires kan ik het elke keer weer net even anders maken. Op Instagram komen veel leuke budgettips voorbij, dus het is elke keer weer rennen naar de winkels! Zo scoorde ik laatst o.a. de leuke paperbags bij de Wibra en het flamingokussen bij Primark. Verder ben ik gek op de lampjes van A Little Lovely Company, ze zijn zó leuk! Ook de lightbox vindt steeds weer een nieuw plekje. Doordat er kleertjes hangen aan de tak en op het laddertje zijn er altijd kleurtjes en leuke printjes aanwezig in de kamer.

FullSizeRender (34) FullSizeRender (31)

Nu is Féline al bijna 15 maanden en zit ik weer vol ideeën om haar kamer te veranderen! Wat vind jij van haar kamertje? Ik hoor het graag!  🙂

 

FullSizeRender (24)

Liefs,

Grada
Studio Fee 

ps. Heb je iets leuks gezien en ben je benieuwd naar de details? Of wil je meer zien van de spulletjes van Féline? Laat het me weten!

3 gedachtes over “Mijn favoriete plek…

  1. Pingback: Babyswap

Geef een reactie

