Stom!

Lieve allemaal,

Mijn blog is nu al bijna een maand online en ik heb zoveel en vooral zulke leuke reacties gekregen. Superlief, heel erg bedankt!

FullSizeRender

Misschien ken je wel de rubriek stom! in Linda. magazine. Zodra de Linda bij mij op de mat valt, blader ik altijd eerst naar achteren om deze rubriek te lezen. Zó leuk! Op Instagram zag ik ook wat lijstjes voorbijkomen met de #stomstommer. Omdat Linda mij helaas nooit zal vragen voor haar rubriek, volgt hier mijn eigen stom!;

Schermafbeelding 2016-05-12 om 20.39.15

Zo, genoeg gezeurd! Heerlijk toch om soms even lekker te zeuren? Verder ben ik best positief ingesteld hoor!

Herkenbaar? En wat vind jij stom!? Vul het lijstje aan in een reactie! 🙂

Liefs,

Grada
Studio Fee ♡

 

6 gedachtes over “Stom!

  1. Rianna zegt:

    Geen richting aangeven in het verkeer.

    De hoge kosten in Nederland zoals zorgverzekering,gemeentelijke belastingen, apk.

    Eten koken.

    Onkruid.

    Mijn dochter tijdens een broodje eten altijd aan haar haar zit, met als gevolg kleef haar.

    Het verkleuren van de was, zeker als het net nieuw is!

    Het willen kopen van iets wat niet beschikbaar/niet leverbaar of de juiste maat er niet is.

    Zoveel dingen moeten meeslepen met kinderen.

    En vast nog veel meer dingen!

    Liked by 1 persoon

  2. Afke Nynke zegt:

    Wat een LEUKE blog! 😉

    Mijn STOM lijstje..
    – Dat het niet het hele jaar lente kan zijn
    – Dat mijn maat er niet meer is van de leuke items in de SALE
    – Honden uit de buurt die non-stop blaffen als de baasjes niet thuis zijn
    – Dat mijn zelfgezaaide aardbeizaadjes nog niet zijn opgekomen

    Liked by 1 persoon

  3. Pingback: Blijmakers

Geef een reactie

