Nieuw servies

Lieve allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe servies zien!

FullSizeRender (21) FullSizeRender (20)

Blond Amsterdam
Wie mij een beetje kent, weet dat ik jarenlang het servies van Blond Amsterdam spaarde. Ik was echt fan van hun vrolijke spulletjes en had dan ook bijna alles! Vaak appten of belden vrienden mij als ze iets van Blond zagen om te vragen of ik het al had en of ze het voor me mee konden nemen. Ook was het een favoriet cadeau voor m’n verjaardag.

Tot ik laatst ineens bedacht dat ik er klaar mee was! Wispelturig ben ik absoluut niet, veranderdwang heb ik ook nooit last van. 😉 In huis wil ik sowieso graag terug naar een neutrale basis met zwart, wit, grijs en één (te veranderen) accentkleur. En dat lukt heel goed. Maar dat felgekleurde servies in de keuken paste daar helemaal niet bij. Dus besloot ik alles op Marktplaats te gooien en op zoek te gaan naar een nieuw servies!

Kleur eruit, zwart/wit erin! 
Maar wat wilde ik dan? Ik was er al snel over uit dat ik een zwart/wit servies wilde. Dus met een missie en m’n Marktplaatscentjes op zak reed ik vol goede moed naar Loods 5 om een compleet nieuw servies aan te schaffen. Helaas vond ik hier echt niet waar ik naar op zoek was. Balen!

Toevallig kwam ik later via Instagram iemand tegen die leuke mokjes bij de Xenos had gekocht. En zodra zoiets op Instagram staat, vliegt het de winkels uit! Ik heb gelijk Wybren gebeld en gevraagd of hij na z’n werk voor me naar de Xenos wilde gaan. En daar stond de hele serie van het servies nog! Dus Wybren heeft daar letterlijk het hele schap leeg gekocht en zo hebben wij voor weinig geld een superleuk nieuw servies. En deze past wél in ons interieur. Ik hou van stipjes, streepjes, etc., maar vind het wel heel fijn dat alles een geheel vormt. Het is zo gezellig om met vrienden of familie aan een mooie gedekte tafel te eten en te drinken!

IMG_5600 FullSizeRender (15) FullSizeRender (19)

Verzamelen maar… 
Nu zoek ik er wat losse dingen bij van leuke merkjes, maar ik blijf wel bij het zwart/witte van het Xenos servies. Door de verschillende printjes is het vrij gemakkelijk te combineren. Zo kocht ik een gestreepte theepot en een kan/pollepelpot van House Doctor. Verder ben ik gek op de houten planken van HKLiving. Deze geven de keuken zo’n stoere sfeer. Ook kocht ik hele leuke mokjes van Zusss. Echt één van mijn favoriete merken! En de mokjes van Design Letters móest ik hebben, want wat hebben zij een gave spulletjes. Maar daarover lees je later meer!

FullSizeRender (22) FullSizeRender (23) FullSizeRender (26)

Wat vind jij van mijn nieuwe servies? Heb je dit servies gemist? Het stond weer in de folder, dus wellicht hebben ze ook nog iets leuks voor jou! 🙂

Liefs,

Grada
Studio Fee 

3 gedachtes over “Nieuw servies

  1. Welmoed zegt:

    Wat schrijf je toch ontzettend leuk! En oh oh, die Wyb wordt weer op pad gestuurd… 😉 Geweldig! Je bent inmiddels een inspiratiebron (lockerkast 😉 En ik zal vast jouw advies nog wel eens vaker vragen

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

