Blijmakers

 

Ananas

Lieve allemaal,

Een paar weken geleden las je op mijn blog mijn stom! lijstje. Ik ben gék op lijstjes. Van to-do-lijstjes tot wensenlijstjes en meer, ik maak overal een lijstje van. Ik heb dan ook heel veel leuke notitieboekjes om al die lijstjes in bij te houden. Om te laten zien dat ik niet alleen maar dingen stom vind, heb ik deze week een lijstje met dingen waar ik blij van word.

Schermafbeelding 2016-06-02 om 21.06.24

 

Alleen van zo’n lijstje samenstellen word je al blij! Er zijn een paar dingetjes die steeds terugkomen en waar ik dus echt heel blij van word; Féline, eten, winkelen en slapen! Er zijn nog veel meer dingen op te noemen waar ik echt blij van kan worden. Eigenlijk word ik blij van kleine, simpele dingetjes. Hoewel er soms heel wat voor nodig lijkt om iemand blij te maken of om je blij te voelen, kun je ook zó genieten van de geluksmomentjes op een doodnormale dag. 🙂

Waar word jij blij van? Ik lees graag jullie lijstjes in een reactie!

Liefs,

Grada
Studio Fee ♡

3 gedachtes over “Blijmakers

  1. Welmoed zegt:

    Ik word altijd blij van jou blog; van hoe je schrijft, hoe leuk je alles laat zien en hoe creatief en enthousiast je bent. En dan natuurlijk die mooie Fé, met haar mooie (slagers) krullen 😍😊 Ik zeg:keep on going! 😘

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

