Life is short, buy the shoes

Lieve allemaal,

Vorige week even geen blogpost, omdat mijn iPhone (weer) stuk was. Maar ik heb een nieuwe, dus deze week ben ik er weer! Vandaag geef ik jullie een kijkje in de schoenenverzameling van Féline. Ik ben, net als veel vrouwen, gek op schoenen! En sinds Féline kan lopen, kan ik me helemaal uitleven! Niet alleen schoenen kopen voor mezelf, maar ook voor mijn mini-me. Een meisje kan nooit genoeg schoenen hebben, toch?

Life is short

Regenlaarsjes
Al tijdens de babyshower en de kraamweek kregen we 3 (!!!) paar regenlaarsjes van Hema voor Féline. En heel toevallig nog 3 verschillende maten ook! Blijkbaar verwachtte iedereen dat we een stoer meisje zouden krijgen. En dat is nog uitgekomen ook! Féline is echt een buitenmeisje en de laarsjes zijn natuurlijk perfect voor het buitenspelen. Zelf kocht ik er nog een paar Bergstein laarjes bij. Ze loopt ook graag met blote beentjes op laarsjes rond, a la Ma Flodder…

FullSizeRender (31) FullSizeRender (30) FullSizeRender (27)

Eerste loopschoentjes 
Een week voor haar eerste verjaardag zette Féline haar eerste stapjes. Vlak daarna kochten we haar eerste echte loopschoentjes. Een mijlpaal! We gingen voor schoentjes van Shoesme. Shoesme heeft hele goede schoentjes om op te leren lopen én schoentjes met een hippe uitstraling. Wat een leukerds! Ze zijn stoer en lief tegelijk. Ze passen dus helemaal bij onze Féline.

FullSizeRender (32) FullSizeRender (29)

Sneakers
Verder kocht ik een paar Adidas Superstar. Ze vindt ze (eh, het klittenband) het einde! En ze staan zó stoer! Féline haar meeste schoentjes hebben veel kleurtjes en printjes. Superleuk natuurlijk, maar ik vind deze zwart/witte ook wel erg ideaal. Lekker makkelijk te combineren. Nu nog een matching paar voor mezelf scoren!
Verder zag ik de sneakers met bloemetjes bij de Zara en ik móest ze hebben. Zara heeft hele leuke schoentjes voor erbij. Ook de andere roze schoentjes zijn van Zara. 

IMG_2342 FullSizeRender (28) FullSizeRender (34)

Sandaaltjes
Nu het mooi weer is worden Féline haar voetjes heel warm in de dichte schoentjes, dus bestelde ik deze mooie sandaaltjes van Gioseppo. Heerlijk, die kleine teentjes.. Féline komt steeds bij me met de sandaaltjes, zodat ik ze bij haar aan kan doen. Ik denk dat we dus wel kunnen zeggen dat ze zelf ook mooi vindt!

FullSizeRender (36)

Meer, meer, meer…
De schoentjes met print zijn van Donsje Amsterdam. Ze zijn nog een beetje groot, maar ze groeit er vanzelf in. 😉 Ik vind het zo’n leuk merk en ze hebben echt geweldige schoentjes! Ook de ballerina schoentjes zijn van Donsje Amsterdam. Helaas zijn  de schoentjes wel vrij prijzig, maar deze beide heb ik voor een leuk prijsje op de kop kunnen tikken! Het kan echt de moeite waard zijn om het internet af te zoeken. De espadrilles van de H&M kon ik niet laten liggen, met die gave cactusprint! En dat voor maar €7,99!

FullSizeRender (27) FullSizeRender (39) FullSizeRender (33)

Féline heeft nu al meer schoentjes dan haar heit! Wat vind jij van Féline’s schoentjes? En hoeveel paar schoenen heeft jouw kindje? 🙂

FullSizeRender (37)

Liefs,

Grada
Studio Fee 

Geef een reactie

