Yes, gewonnen!

Lieve allemaal,

FullSizeRender (45)

Al even geen nieuwe blogpost online. Wij hadden vakantie en ik vond het eigenlijk wel even heel fijn om he-le-maal niks te hoeven. Hoewel ik het heel leuk vind om te schrijven, kost het ook best veel tijd. Maar nu de vakantie voorbij is en het normale leven weer begonnen is, ben ik er weer!

Onlangs won ik een give-away op Instagram. En ook nog een súperleuke, namelijk een legging en bandanaslab naar keuze van Style Your Mini. Chicks Love Little Ones gaf dit setje weg en het enige wat je hoefde te doen was een reactie achterlaten!

FullSizeRender (44)

Style Your Mini
Style Your Mini is één van mijn favoriete merken voor Féline. Sjoukje is begonnen met het naaien van leggings, maar verkoopt nu ook o.a. shortjes, shirtjes en tuniekjes in haar webshop. Wij zijn fan vanaf het eerste uur! Féline heeft al meerdere leggings van SYM gehad met o.a. flamingo’s, hartjes en meloentjes. De stoffen zijn heel fijn en hebben té leuke printjes. Het is elke keer weer lastig kiezen! Er was nu net een nieuwe ananasprint in de shop en deze past helemaal bij ons.

FullSizeRender (40)  FullSizeRender (43)  FullSizeRender (28)

Mijn mini in Style Your Mini! 

Chicks love little ones
Op Instagram volg ik Chicks Love Little Ones. De site is van twee ‘chicks’, Elise en Nina, en zij schrijven over alles dat met het moederschap te maken heeft. Ze schrijven op een hele leuke manier en bespreken veel herkenbare onderwerpen! Ik lees hun blogs graag, omdat zij open en eerlijk vertellen over hoe het is om mama te zijn. En met een knipoog! Een aanrader om te volgen. 🙂

Nogmaals bedankt, wij zijn er heel blij mee!

IMG_3424

Doe jij wel eens mee aan winacties op social media? En heb je ook al eens iets leuks gewonnen? Ik ben heel benieuwd, dus laat het me weten!

Liefs,

Grada
Studio Fee 

Een gedachte over “Yes, gewonnen!

Geef een reactie

