Budget shoplog

Lieve allemaal,

Deze week iets nieuws op mijn blog! Op vele blogs zie ik shoplogs voorbijkomen en zelf ben ik altijd heel nieuwsgierig naar wat mensen gekocht hebben. Daarom dus vandaag eens een shoplog op mijn eigen blog.

FullSizeRender (53)

Mijn zusje Renate heeft vakantie en omdat wij het wel weer tijd vonden voor een zussendag, besloten we afgelopen week een dagje naar Groningen te gaan. In Groningen zitten (bijna) alle winkels die ik leuk vind en met zulk fijn gezelschap moest dit wel een geslaagde dag worden! Benieuwd wat ik kocht?

Primark
Natuurlijk konden we de nieuwe Primark niet overslaan. Je gaat hier nooit met lege handen naar buiten! Ik kocht er kleding voor mezelf en voor Féline. Hoewel het aanbod heel wisselend is en ik ook echt heel veel dingen niet leuk vind, heb ik toch een paar leuke items gescoord.

Ik kocht er deze 3 shirtjes en een lange gestreepte rok. De rok is op verschillende manieren te dragen, dus echt een aanwinst voor die paar euro!

FullSizeRender (47)

Ook was er nog korting bij de Primark (hoe goedkoop wil je het hebben?!) dus deze leuke sjaal was maar €3,00.

FullSizeRender (48)

Voor Féline kocht ik dit jurkje, hemdje en shirtje. Voor zo weinig geld kon ik het écht niet laten liggen! Het jurkje kan ze lekker lang doordragen met een donkere legging/vestje.

FullSizeRender (46)

 

Zara
Als ik in een stad ben waar een Zara zit, móet ik er altijd even kijken. Ze hebben zulke leuke baby- en kinderkleding! Ik blijf dan ook maar rondjes lopen over de baby-afdeling om er zeker van te zijn dat ik niks leuks over het hoofd gezien heb. Ik hou ervan om voor Féline merkkleding te combineren met items van bijvoorbeeld Zara.

Bij de Zara kocht ik dit keer deze 2 shirtjes, die ze in het najaar aankan met een leuk spijkerbroekje en vestje.

FullSizeRender (50)

Ook kocht ik deze legging voor een stoerdere outfit. Hij is van een wat dikkere stof, dus heerlijk als het straks weer iets kouder wordt.

FullSizeRender (52)

Verder namen we een trui en een jurkje mee. Ze zijn beide heel makkelijk te combineren met verschillende kleurtjes. Bovendien ben ik gék op stipjes! Het jurkje was ook Féline haar favoriet. Ze liep er zelf mee naar de passpiegel en terwijl ze het voor zich hield, zei ze; ‘Mooi, mooi..’ Nú al een kleine fashionista! 😉

FullSizeRender (51)

Bershka & Vero Moda
Bij de Bershka scoorden Renate en ik allebei een lang vest voor €8,00 in de sale. Altijd handig! Hoewel Renate en ik allebei een heel verschillende smaak hebben, kopen we toch regelmatig dezelfde dingen. Omdat we elkaar niet dagelijks zien en we het beide op onze eigen manier combineren, is dit helemaal niet erg.

FullSizeRender (49)

Bij de Vero Moda hadden ze een superleuke, originele actie. Ze hadden post-its op het raam geplakt met daarop verschillende aanbiedingen en zo kon je zelf je korting kiezen. Renate en ik kochten allebei zo’n hemdje met pijltjes met een ‘1+1 gratis op basics’ post-it. Ideaal!

Wat vond jij van deze shoplog? En lijkt het je leuk om vaker een shoplog op mijn blog voorbij te zien komen of niet? Laat het me weten in een reactie!

Liefs,

Grada
Studio Fee 

2 gedachtes over “Budget shoplog

Geef een reactie

