Minivakantie week 1

Lieve allemaal,

Inmiddels zijn we alweer bijna een week thuis, maar wat hebben wij genoten van onze minivakantie in Brabant! Wybren was gevraagd om 2,5 week in Tilburg te werken en Féline en ik gingen gezellig mee. Zo zouden we dit jaar eigenlijk niet op vakantie en zo zijn we deze zomer voor de derde keer weggeweest! Hoewel dit voor Wybren natuurlijk niet echt vakantie was 😉

img_5239

Oisterwijk
We zaten midden in de bossen in een chalet op een vakantiepark in Oisterwijk. Een heel fijn plekje met een grote speeltuin voor Féline en een gezellig restaurant. Ondanks dat het seizoen voorbij was, was het nog behoorlijk druk met kampeerders. Natuurlijk zorgde het mooie weer ook voor een instant vakantiegevoel!

img_5074

Féline kon zich úren vermaken in de speeltuin met het springkussen en alle glijbanen. Ook wilde ze steeds naar het hok met de kippen en konijntjes. Bij het restaurant hebben we een paar keer koffie (en sap) gedronken en zijn we een avondje met z’n drieën uit eten geweest.

img_5097

img_5280

Oisterwijk heeft een erg leuk centrum én ligt heel centraal ten opzichte van Tilburg, Den Bosch, Breda en Eindhoven. Perfect voor moeder-dochteruitjes dus!

Tilburg
De eerste week hebben we gelijk een dagje Tilburg gedaan. Een stad waar alle leuke winkels te vinden zijn! Ik ben gék op de Sissy Boy en hier zat een grote Sissy Boy Homeland met een Daily Sissy Boy, waar we gezellig een bakje koffie hebben gedronken tussen alle Sissy Boy spulletjes. Een heel gaaf concept, wat we hier naar mijn idee nog wel missen! Bij de Zara kochten we een trenchcoat voor mijn kleine tuttebel. En omdat we niet zoveel speelgoed voor Féline hadden meegenomen nog wat Duplo bij de Intertoys.
img_5082

img_5084

img_5159

Den Bosch
Ook gingen we een dagje naar Den Bosch. Wat een leuke stad én wat een leuke winkels! Hier wil ik zeker nog eens heen, maar dan gezellig samen. Via Instagram volgde ik toevallig al kinderkledingwinkel Petozzi, dus daar moesten we een kijkje nemen. Zij verkopen hele gave merken, die we hier eigenlijk alleen online kunnen bestellen. Ik kocht er een melamine bordje van Design Letters (voor de verzameling) en een rokje van CarlijnQ. Verder is er nog een hele grote babyzaak, Moeders Mooiste, waar ik een nieuwe drinkbeker van Sauvinex kocht. Ook hier kon ik de Zara niet met lege handen uitlopen en nam ik het leuke grid-jurkje mee. Een geslaagde dag!

img_5224

Natuurlijk is het niet echt vakantie, omdat Féline en ik overdag maar met z’n tweetjes zijn maar we vermaakten ons heel goed. Je leest gauw hoe de tweede week van onze minivakantie was!

Liefs,

Grada
Studio Fee ♡

 

 

 

 

 

Geef een reactie

