Minivakantie week 2

Lieve allemaal,

Na het weekend lekker thuis te zijn geweest, zijn we weer in de auto gestapt voor week 2 in Brabant! Deze week was het vooral héél warm (34 graden), maar gelukkig is een teiltje met water ook al superleuk als je 1,5 jaar bent 😉 Tijdens de hitte hebben we niet teveel gedaan. Heerlijk als je ook echt even niets moet!

img_5433

Al werd ik er wel een beetje onrustig van.. Ik had de fotoboeken meegenomen en wanneer Féline op bed lag ben ik aan het plakken gegaan. Echt zo’n klus waar je thuis nooit aan toe komt… Tenminste, ik neem aan dat ik niet de enige mama ben die heel erg achter loopt? Toch?! Haar eerste jaar is inmiddels klaar en we hebben al 3 fotoboeken vol!

img_5707

Om toch even af te koelen zijn we woensdagavond naar de IJzeren Man in Vught gereden. Dit is een zwemmeer met een strandje en van alles erbij. Hier hebben we lekker even gezwommen en genoten van de nazomer en onze ‘vakantie’.

img_5481

Breda
Donderdag hebben Féline en ik Wybren opgehaald van z’n werk en zijn we doorgereden naar Breda. Daar hebben we heerlijk met z’n drieën op het terras gegeten en nog even gewinkeld. Heel fijn om even wat samen te doen! En voor Wybren ook om iets leuks gedaan te hebben tijdens deze weken in Brabant. In Breda zit Dot&Julot, een kinderkledingwinkel met o.a. merkjes als Tumble ’n Dry en Z8. Altijd goed dus! Terwijl ik lekker rondneusde, wachtte Féline tot ik klaar was tussen de ‘beebies’ in de etalage 😉 Ook hadden ze hier de nieuwe mini’s van A Little Lovely Company. Leuk voor onze verzameling!

img_5544

fullsizerender-79

Eindhoven
Op ons laatste dagje Brabant ben ik met Féline naar Eindhoven geweest. Daar hebben we, natuurlijk, de Primark even aangedaan voor wat basics. Verder mijn allerfavoriete Zara, waar ik nog een heel gaaf zwart spijkerbroekje voor Fé kocht. Ons meisje is afgelopen weken goed verwend en heeft alweer een fijn begin voor haar herfst/wintergarderobe! Ook hier hadden ze een Daily Sissy Boy, waar we lekker geluncht hebben. Daarna zijn we nog even doorgereden naar de IKEA, voor een klein rondje sneupen.

img_5566

img_5551-1

En toen zat onze minivakantie in Brabant er alweer op. Het was heerlijk! Maar wat is het dan ook weer fijn om thuis te zijn… Hoewel het heerlijk was om even niks te moeten, is het ook wel weer heel lekker om wél iets te kunnen doen! Ik kreeg daar gigantisch veel ideetjes en mijn handen jeukten, dus thuis ben ik gelijk aan het verven geslagen! Maar daarover lees je binnenkort meer… 😉

img_5439

Vind je het leuk om te lezen over de uitjes van ons gezin of lees je liever over andere onderwerpen op mijn blog? Laat het me weten!

Liefs,

Grada
Studio Fee 

 

Geef een reactie

