De kleur van het jaar 2017

fullsizerender-90

Lieve allemaal,

Nadat ik een woonplan gemaakt heb met VTwonen Back to School, ben ik gelijk aan de slag gegaan! Ik heb de eerste vinkjes op mijn wensenlijst al kunnen zetten en daarover lees je vandaag.

Als ik inspiratie opdoe op Instagram of Pinterest, val ik altijd voor een witte inrichting. Zó mooi en fris! En toch, in mijn eigen huis kan ik niet zonder een kleurtje. Naast het zwart/wit/grijs is mijn accentkleur op dit moment zachtroze. Maar daar heb ik nu een nieuwe kleur aan toegevoegd 😉

fullsizerender-91

De lange muur in onze voor- en achterkamer had een zandkleur, maar daar was ik al een tijdje op uitgekeken. Daarom besloot ik om een lambrisering te maken van verf. Hoewel het woonplan alleen betrekking had op onze voorkamer, besloot ik de lambrisering ook door te trekken naar de achterkamer. Zo vormen beide ruimtes één geheel. De bovenkant is weer lekker wit, wat heel fris staat! De tijd dat we weer lekker binnen zijn, onder een plaidje en met de kaarsjes aan, komt er weer aan. Daarom wilde ik voor de lambrisering een warme kleur.

moodboard-18

fullsizerender-93

Ik had al het een en ander voorbij zien komen over ‘de kleur van het jaar 2017’ van Flexa, namelijk Denim Drift. En ik was gelijk verliefd! Wat een mooie blauwgrijze kleur! Deze kleur blauw is heel goed te combineren met bijvoorbeeld kopertinten voor een warm interieur. Omdat het een vrij stoere kleur is, maak ik het mijn zachtroze accessoires een wat ‘liever’ geheel.

fullsizerender-89

fullsizerender-92

Zodra ik iets bedenk, word ik onrustig en moet het eigenlijk ook gelijk gebeuren. Dus een avondje doorpakken en de ‘Denim Drift’-kleurige lambrisering is een feit! Ook heeft Wybren een tv-meubel gemaakt in dezelfde stijl als Féline’s bureautje. Ik ben er heel erg blij mee. Wat vind jij ervan? Ga jij ook voor de kleur van het jaar van 2017?

img_6911

Liefs,

Grada
Studio Fee ♡

Een gedachte over “De kleur van het jaar 2017

  1. Pingback: DIY: poppenwagen

Geef een reactie

