Féline’s kast

Lieve allemaal,

Vandaag geef ik jullie een kijkje in Féline’s kast. Het leek me leuk om jullie te laten zien wat wij voor de komende herfst/winter verzameld hebben. Féline ging precies in de overgang tussen zomer en herfst naar maat 86, dus dat betekende shoppen! Ik heb haar kastje net opgeruimd en alles wat er nu in ligt is herfst/wintercollectie in maat 86. Met een dreumes zit er áltijd kleding in de was, maar ik heb geprobeerd alles op de foto te krijgen. Nu ik alles op de foto gezet heb, valt het me op dat ik voor deze herfst/winter veel zwart, wit en grijs gekocht heb. Makkelijk te combineren, maar er kunnen nog wel wat leuk kleurtjes bij! Er staat (natuurlijk) nog van alles op het wensenlijstje, dus haar kastje wordt binnenkort vast verder aangevuld 😉

fullsizerender-96

fullsizerender-100

In Féline’s kast vind je een combinatie tussen lief en stoer. Eigenlijk een weerspiegeling van hoe Féline zelf ook is. Ik vind het leuk dat ik nu kleding kan kiezen die echt bij haar past. We houden van lieve jurkjes, maar ook van stoere spijkerbroekjes of -blouses met een legging. Je ziet o.a. de volgende merkjes terug in Féline’s kast; Tumble ’n Dry, Z8, CarlijnQ, Mingo, Zara en H&M. Tumble ’n Dry is toch wel mijn favoriete merk voor Féline. Al sinds haar geboorte ligt er veel Tumble in haar kastje. Ook van Z8 hebben we elk seizoen wel een paar items.

fullsizerender1002

Mix ’n match; shirtjes Tumble (zomer), broekje Tumble (winter), rokje Hema en sokken Kekootje.  

CarlijnQ en Mingo zijn merkjes die ik ken via Instagram. En wat ben ik blij dat ik ze ontdekt heb, want wát een leuke kleding! CarlijnQ heeft nu een autum/wintercollectie genaamd ‘Nature Plays’. Het is kleding met hele leuke printjes die je onderling kunt mixen en matchen. Superleuk! Mingo is een merk met hele fijne basics. De kwaliteit is super, de stoffen zacht en de printjes heel gaaf. De leggings van Mingo hebben kniestukken, ideaal dus voor onze kleintjes!

fullsizerender1001

CarlijnQ, Nature Plays. 

fullsizerender1004

Vestje Tumble, shirtje Mingo, legging Tumble en schoenen Uggs. 

Verder hou ik er van om merkjes te combineren met goedkopere items, van bijvoorbeeld Zara. En ze hebben weer een erg leuke wintercollectie! Hoe fijn dus dat vandaag de winkel in Leeuwarden geopend is! Dat wordt morgen gelijk even een kijkje nemen 😉 Wel vind ik het vaak passen en meten met de kleding van Zara, want vooral de pasvorm van shirtjes is niet altijd ideaal. Maar er liggen ook een paar spijkerbroekjes van Zara in de kast en die zitten Féline wel weer perfect.

fullsizerender-79

Shirtje Tumble, broekje Zara, sterretjes A Little Lovely Company. 

 

fullsizerender1000

Gek op leggings! Vlnr; Mingo, Tumble, Lidl, Mango, Zeeman.

Misschien heb je wat inspiratie opgedaan! Je hebt nu in ieder geval inzicht in onze smaak en de kleertjes in Féline’s kastje. Wat zijn jouw favoriete kinderkledingmerken of waar shop je graag? Laat het me weten! Nieuwe adresjes zijn altijd welkom 🙂

fullsizerender1009

Mijn kleine hulp in haar #ootd; blouse en legging Tumble, sokken CarlijnQ. 

Liefs,

Grada
Studio Fee ♡

ps. Veel kleding die Féline niet meer past verkoop ik via Marktplaats en Instagram. Volg jij me al op Instagram; @grada_x en @felineskast?

Geef een reactie

