The most wonderful time…

Lieve allemaal,

Meestal kan ik niet wachten tot Sinterklaas weer naar Spanje vertrokken is, want dan kan het in kerstsfeer brengen van ons huis beginnen! Heerlijk, al die dozen met spullen weer van zolder halen en aan de slag! Dit jaar waren we iets later met de boom en decoratie, maar ook nu is het weer kerst in huize Slager… Het is dan ook niet voor niets mijn favoriete tijd van het jaar!

Dit jaar heb ik eigenlijk zo goed als geen nieuwe kerstdecoratie gekocht en alleen gebruik gemaakt van de decoratie die ik al had. Onze woonkamer is niet heel groot, dus ik moet ervoor waken dat het niet te vol en te druk wordt. Daarnaast hebben we natuurlijk ons lieve meisje én Leen die al mijn spulletjes heel interessant vinden. Een beetje ruimte behouden is dus geen overbodige luxe. Maar ook zonder het hele huis op z’n kop te zetten, kun je een gezellig kerstsfeertje creëren!

Onze kerstboom is dit jaar in subtiel wit en zilver. Zelf hou ik niet van een hele volle boom met veel slingers etc., maar er zijn vast mensen die onze boom wel een beetje kaal vinden. Féline vindt de ‘kerseboom’ in elk geval ‘moooi’ 😉

Ook de schouw gaf ik een kerstig tintje. In de grote vaas van Loods5 zit een verzameling kerstboompjes van de Action en de lichtjes zijn van de Hema, waar ik ook de sterlamp eens heb gekocht. Op het wandbord hangt een kerstboomslinger van vilt die ik vorig jaar maakte en ook de mooie kerstboomkaart van Design Jungle heeft weer een plekje gevonden!

Het hoekje naast de schouw is mijn favoriet. Ik zit hier graag met een bakje thee een boek te lezen of lekker te Pinteresten. Met het schapenvachtje en de lekkere warme plaid wordt het een nog knusser en gezelliger hoekje!

Op het raam in de erker maakte ik met krijtstift een raamtekening naar het patroon van BijDeb. Een makkelijke, snelle DIY, maar met een heel leuk effect! Wat leuke decoratie in het huisje van Ikea en ook de vensterbank is in kerstsfeer.


Ik vind het heel gezellig om het sfeertje overal in huis door te voeren, dus ook in de keuken is het een beetje kerst!

Nu nog een plekje zoeken voor de kerstkaarten en dan vind ik het wel weer genoeg voor dit jaar! En jij? Hou jij van kerst en kerstversiering in huis, of juist helemaal niet? Laat het me weten in een reactie, ik ben erg benieuwd!


Liefs,

Grada
Studio Fee ♡

ps. Heb je iets gezien en wil je weten waar ik het gekocht heb? Just ask!

Geef een reactie

